4/5

  2009-08-04 / 01:03:47 / emelie englund /
Oj herregud vad fort tiden gick. Vi åkte in till staden och på vägen köpte vi lite snarre till bion, jag gick runt med en fet Cheeseballz påse. Väl inne på bion så somnade jag nästan, helt slut är jag ! "Sommaren med Göran" va riktigt  bra tyckte jag, humor om man har det rätta :)

Efter bion åkte vi hem och jag smet in till kusinen min och satt där och snacka lite skit, åt popcorn och kolla på en film där jag inte fattade någonting -.- (as usual) Och nu är jag hemma, har en packning som ska plockas upp och packas ner igen, för mina kära vänner jag åker bort imorgon.


F A B U L O U S

Vart ska du ?:O

2009-08-04 @ 02:06:25
URL: http://baralollouw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0