EUUUW

  2009-08-24 / 22:28:49 / emelie englund /
Så, vad händer imorgon då?

Jo vi börjar  klockan 9, ska delas upp med alla andra åttor (gud va skumt det känns att skriva åttor, haha) i olika grupper. Sen ska vi ut och göra någonting vet inte vad för det har vi inte fått reda på. Kläder efter väder och det blir troligen varm imorgon, vad ska man då ha? hmm... jeanstights? eller tights? Har däremot inga shorts så det blir något av dom alternativen. Vi slutar klockan 1 imrogon och då vet jag inte vad jag ska göra.

Vad ska jag säga mer? The boys in my class har kommit in i puberteten (?), blivit långa och förhoppningsvis mognare. Vi pratade inte speciellt mycket idag så jag vet inte än, men man kan ju alltid hoppas ;) Nya lärare har vi också och en hel drös med nya sexor, gud vad kul det ska bli att mobba dom, jag kommer ihåg hur det va när jag va ny i skolan. Man blev inputtad i skåpen, kallad fjortisfitta, upptryckt mot väggar, skrattad åt. Gud jag kommer ihåg hur hemskt det va. Men så dum ska jag inte vara (a)

Såhär såg man ut i 6:an.
Kläder: 96-jeans adidaströja
Ansikte: bombad med smink
Hår: tuperat
Ansiktsuttryck: ser ut som jag skitit på mig



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0