@fabians place

  2009-08-23 / 14:52:37 / emelie englund /
Fölråt för dålig uppdatering men igår va Axel, Fabian, Elin, Lucas och jajg här hos Fabian. Vi tog det lugnt kolla på film, snackade jhade våran lillla komiker Axel här, haha han är så stört skön ! Sen runt 2-3 åkte Elin till sin pojkvän och jag, Fabian och Lucas la oss i soffan, självlart somnade lilla jag och vaknade av att Fabian gav mig en fet kyss och sa att vi skulle gå upp och lägga oss (ehm, haha och lite överdrivet) men vi gick upp och jag somnade nästan direkt.

Idag vaknade vi klockan ETT HUR FAN SKA JAG KOMMA UPP IMORGON? Jag har värsta paniken... Iallafall sen fick jag ett sms av Nicole att hon är HEMMA, tjihoo så henne ska jag träffa klockan fyra tänkte jag !

Nej jag funderar på om jag ska börja rulla hemmåt. Vi hörs hemma <3


Brorsorna Onormala ! ;)


F

ett är tidigt :D

2009-08-23 @ 15:13:52
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0