FRÅGA/SVAR

  2009-08-18 / 12:37:53 / emelie englund /
postat av: melissa SNÄLLA SVARA I ETT INLÄGG:
hur gammal är fabian?

SV: Shit det va ett jädrans tjat om min fabian, han är 94a lilla du ...

Postat av: :'(

Hej ja tkr du verkar jätte snäll och så men du har dömt mig på utseende tror ja för du känner inte mig du har sagt vad fan glor du på när ja inte äns glor , alla har ju rätt att titta sig om kring och du va typ precis framför mig , och ja kollar inte på dig sådär för ja tkr du är dum. ja kollar på dig för ja tkr du är sööt och fin och typ perfekt kropp ... Och nu känns det som att du bara kollar snett på mig ?!

SV: lilla gumman, berätta för mig vart det va och så kan du ju tänka efter. Om någon glor på mig eller viskar och pekar och shit JA då blir jag irriterad. Jag är trött på folk som glor, men om du inte gjorde det som du uttalat dig då ber jag om ursäkt. Jag har dömt folk jag inte känner, me du kan inte  påstå att jag dömt dig efter ditt utseende bara för att jag frågade vad du glor på? hm... tänk efter nu, och svara gärna på vart det va!



Alexandra

det var ett jädrans tjat om din usb :D haha ska jag lämna den på torsdag efter skolan ? :) <33love u

2009-08-18 @ 13:23:23
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0