FRÅGA/SVAR

  2009-08-18 / 11:44:36 / emelie englund /
Hej jag ska köpa löshår snart och jag vill gärna veta hur du får ditt att se så verkligt ut.
Kan inte du göra ett videoinlägg om hur du sätter i ditt? Tack på förhand:D

SV: jag vet inte om jag orkar göra videoinlägg men bilder kan jag absolut lägga in, bara jag får min usb-kabel så kan jag fixa det när som helst ;)


melissa SNÄLLA SVARA I ETT INLÄGG

hur gammal är fabian?

2009-08-18 @ 11:56:18
tove söderström

sv: ja det är klart att det är onödigt, men folk kommer aldrig sluta snacka. Oavsett hur gammla dem blir.. tyvärr.

Men tänk på att du inte vet vilka som läser din blogg, vissa är kanske sånna som startar alla rykten? och när de ser videon när du dansar t.ex. eller alla bilder du lägger upp där det är dina bröst som syns mest.. så börjar nog deras avundsjuka käftar snacka skit på direkten

2009-08-18 @ 11:58:29
URL: http://soderstromtove.blogg.se/
Amanda

Emelie, säg till tjejen som fårgar att du redan har gjort ett klipp på youtube :) du visar hur man sätter upp det, och hur det ser så äkta ut.. Sen har du skrivit om alla saker som du använder till håret redan :)<333 Puss&kram!

2009-08-18 @ 21:59:21
URL: http://amaaandu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0