GÅRDAGEN

  2009-08-30 / 13:59:42 / emelie englund /
Igår va vi i sågen, träffade massa folk, sen skulle vi till Handen och träffa annat folk. Där stog vi och gjorde ingenting tills jag och alle drog hem. Vi kom hem runt halv 1. Tog en nattmacka och kollade på TV sen ville Max träffa mig så jag gick utanför dörren och träffade honom en stund, snackade lite skit och tog det lugnt.

Nu håller jag på att fixa mig och ska till Handen och byta en grej jag köpt, sen aknske köpa en present till lossas mamma. Vi får se, men nu ska vi dra. Smack <3





lovisa

Fint skärp, vart har du köpt det. Har letat mej tokig efter ett liknande ;)

2009-08-30 @ 16:23:38
URL: http://lluw.blogg.se/
Amanda

berätta eller visa om det där "speciella sättet" du sätter upp dina klämmor i håret med, alltså hårförlängningarna! Har du inte funderat på att fläta in håret hos någon frisör typ så¨sitter det fast?

<3 din blogg har blivit jättebra! & du är skitsöt :)

2009-08-30 @ 20:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0