HISS/DISS

  2009-08-25 / 23:59:19 / emelie englund /

Skärp i midjan -
Tjcokt eller smalt det spelar ingen roll. Så jävla snyggt tycker jag !
Silverschampoo - Från gult till mer "vitt" vad ska man säga? Det sliter inte, utan ger bara otroligt bra resultat. Kan det blir bättre?
eemsn.blogg.se - Kan ju inte göra annat än hissa mig själv. Statistiken har nått ända upp till 1000 unika. Jag uppdaterar så mycket jag kan, men har ibvland slit på idéer... Men det går bra nu kompis det går bra nu :)

Stalkers -
Gud vad jobbigt det är nu när folk lägger till på msn, skriver att jag är söt, säger att min blogg är bra. Vist blir jag glad, men allvarligt det måste vart minst 40 pers som lagt till mig bara IDAG. Gud alla bara älskar mig, thats hard !
Lingonveckan - Låg, extra bitchig, sockersugen, kort tålamod. Säg någon liten filur som inte blir irriterad när mensen är påväg ? Usch jag är inte att leka med då inte...
Bloggar utan bilder - Finns det någonting tråkigare? förlåt ni som läser och har en blogg utan bilder, men jag tycker det rä så jädrans tråkigt, vissa går bara in på en blogg för att kolla bilderna tänk på det ?!


Sofie

oho! grattis babe, till 1000 besökare ;) <3

2009-08-26 @ 14:56:31
URL: http://suhh.blogg.se/
Anonym

men vafan skyll dig själv om du lägger ut din msn haha

2009-08-26 @ 15:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0