i don't want to

  2009-08-24 / 00:27:20 / emelie englund /

Skola imorgon, börjar halv elva, ska upp mellan 7-halv9 beror på när bebis ringer och väcker mig. Sen fixar jag mig och skit. Vet inte om jag kommer hinna uppdatera. Men jag ska börja göra det, det ska bli en morgonrutin. Måste bara börja med att komma upp på mornarna.


Vet inte hur länge vi går i skolan imorgon men det visar sig. Efter tror jag att jag och Malin ska åka och köpa lite almenacka och skit till mig, tror jag är sist med att göra det. Haha menmen, jag har inte haft till nämnligen ! Men nu ska jag borsta tänderna ta ett glas med vatten och sen lägga mig. Vi hörs troligen imorgon. Önska mig lycka till... jag vill verkligen inte !

Say goodbye to freedom and HELOU to hell !



fuad

hahahahha

2009-08-24 @ 02:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0