Just so you know

  2009-08-26 / 23:31:39 / emelie englund /
Jag älskar att få människor att må bra.

Folk tror oftast inte så om mig, Jag bryr mig så himla mycket om folk, tillochmed så mycket att jag glömmer bort mig själv. Jag har sagt till mina vänner att det bara är att ringa, varelse klockan är mitt i natten eller på dagen, jag kommer alltid ställa upp. Jag kommer alltid finnas där och ge er råd & det gäller folk jag inte känner också. Har haft hur många som helst som skrivit på playahead eller lagt till mig på msn för att prata. Jag älskar sånt för jag mår bra när jag vet att jag gjort någontign bra för någon annan.

Here I'm darling


elin

Emelie det har hjälpt jätte mycket att snacka med dig !

Eftersom att jag själv har lagt till dig , och det har verkligen hjälpt att snacka med dig !

Kram älskar din blogg ! <3

2009-08-27 @ 07:22:07
URL: http://eesn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0