kommer ni ihåg mitt nakna legitimation?

  2009-08-21 / 12:54:29 / emelie englund /
God morgon alla söta, jag är värdelös på att vakna, jag tror att det är för att jag i sömnen trycker på "stäng av" (gosh...)

Idag är planerna att fixa mig nu, möta andreas i centrum och hämta ut mitt legg. Sen vet jag inte vad jag hittar på, vet inte om jag följer med på födelsedagspartyt. haha dom skulle va där läge och jag kände inte för det om jag är lite rostig. Men vi får se !

Har lite brottom till handen nu för banken stänger tre och jag måste hämta ut mitt legg innan dess, så dags för att fixa sig ! Piss&kräm

Smink, platta barret, klä på mig och så vidare. Outfit kommer snart !


Alexandra

sötnos bebis <3

2009-08-21 @ 19:46:17
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0