NACKA FORUM

  2009-08-22 / 19:38:53 / emelie englund /
...Grymt bra affärer och bra centurm och mycket mat att välja på. Haha är det inte det ett centurm ska innehålla? Aja, där knatade vi iallafall ett tag och jag köpte lite saker till mig själv, present till min syster och sen till lite annat folk som kommer i rushen nu. Det är helt sjukt, kolla !

9 september - lossaspappa
11 september - kusin malin
18 septermber - lillebror eddie
24 september - lossasmamma
25 septermber - storasyster victoria
5 oktober - JAAAAAAAAAAAAAG !

Så jag har en hel del presenter att köpa, sen fyller ju mamma och faster år senare i oktober sen massa kompisar och blablabla. så jag kommer troligen va total pank efter det här året !


Din favvo

Varför fick inte jag vara med på en bild för,bitch!

2009-08-22 @ 19:53:12
emelie

för du luta dig inte fram miffo

2009-08-22 @ 19:55:09
URL: http://eemsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0