När vi kom hem..

  2009-08-12 / 00:13:49 / emelie englund /
...bytte vi om till luffarkläder och började knata till Ica Maxi där vi käkade Donken, jag blev utstirrad av små fjortisar som sa "nej det är inte hon" blablabla... gosh vad folk kan stirra ibland, speciellt när jag sitter och äter ? haha nej tack :) Så träffade jag min söta Paulina där också :)

Andree och Anton kom förbi en snabbis och då gick vi in på Maxi och köpte energi dricka. Sen knata vi hem igen ! Har sjuukt ont i mina fötter nu, fyfasiken har ju gått HELA dagen -.-




Paulina

Haha så jävla söt älskling <3

2009-08-12 @ 00:51:30
Andree

Små flickor ska inte dricka energidrycker, titta bara på Emma så ser man vad som händer! ack ack..

2009-08-12 @ 02:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0