SAKNAR DET INTE ALLS...

  2009-08-13 / 19:14:02 / emelie englund /
Viste ni att jag har gått på gymnastik halva mitt liv ? För två (eller tre) år sen slutade jag vältränad och plattbröstad, Magrutor, vig och världens bästa ork.

NU har jag pattar, bristningar, höfter, ovig som fan, rumpa, typ inga muskler (förutom på benen) och jag har förändrats jättejätte mycket. Jag gick i en grupp med 95 - 93 (tror jag) vi tränade 3 dagar i veckan 2 - 2 och en hal timme per dag. Vi hade stretching varje gång en halv timme om ajg inte minns fel, vi hade styrketräning 1-2 gånger i veckan, plus fristående, och massa tävlingar och grejer. Det va tufft, jag fick en jävla massa problem pga Gymnastiken, fotprobllem, ryggproblem, magproblem pågrund av stressandet. Jag gick även på dans en extra gång i veckan också.

Tillslut gav jag upp, jag slutade och tyckte det va jätte skönt, självklart går man upp i vikt när man hållit igång i flera flera år, jag fick även min mens. Mn nu tycker jag faktist att det är lite jobbigt när man ser gamla bilder då jag va vältränad, ser  ut som en padda lixom. haha nej så ska jag inte säga om mig själv. Men jag ska börja gymman nu när skolan börjar, då JÄVLAR !



jossan m

Saknar dem tiderna<3

2009-08-13 @ 22:31:41
URL: http://typjoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0