SANDYS

  2009-08-29 / 19:36:06 / emelie englund /


Jag&Alle
åkte till centrum för att köpa någonting fint till mig och sen köpte jag även en present till min älskade kusin som fyller år snart. Sen satte vi oss på Sandys och tog en latte, pratade om allt, planerade lite och mös. Brukar inte dricka kaffe men med 4 sockerbitar va det gott tyckte jag (a) haha! Sen åkte vi hem till Alle och runt lite.

Kom hem för några timmar sen och gjorde en kyckligsallad med pappa som vi tryckte i oss och nu håller jag på att fixa mig, Det är väl det som har hänt typ ? Aja, mina planer kommer sen <3


k0rv

de e godast me typ 11 sockerbitar i , de hade jag förut , jag blev typ fett hyper x)

2009-08-30 @ 00:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0