en hemlighet kommer upp här

  2009-08-04 / 02:38:17 / emelie englund /

För ett tag sen, ungifär några månader tillbaka så va jag jätte uppkäftig, jag bråkade med alla som sa det minsta lilla skit om mig, varenda jävel som kollade snett skrek jag åt, men och andra sidan så tog jag åt mig av vad folk sa. Jag har haft det jobbigt en period, Jag lät alla kasta skit på mig, som en piltavla. Jag lät alla trampa på mig som en dörrmatta, Så fort någon sa någonting kränkande så gjorde jag någonting åt det, faktist så kallade någon mig för fetto (på skoj  btw) men jag tog det seriöst och slutade äta, jag gick till&hem från skolan varje dag. Så fort jag skulle någonstans så gick jag, varelse om det va till en kompis eller Haninge Centrum. Jag gick!  så va det bara, jag gick upp på vårat gym hemma och tränade, jag åt absolut ingenting, På 2-3 veckor gick jag ner 5 kilo.

Det va det dummaste jag någonsin gjort, det är livsfarligt att göra så som jag gjorde. Tillslut började jag kollapsa, kännde mig svimfärdig, kunde inte jobba i skolan, orkade knappt gå upp på morgonen, sov varje dag efter skolan, sa till mamma&pappa att jag äter hos en kompis, istället satt jag ute och väntade på att jag skulle kunna gå hem så att dom skulle tro på att jag ätit hos kompisen. Jag orkade knappt lyfta mitt glas när jag skulle dricka.

Efter det valde jag att skita i vad alla säger, om folk kallar mig tjockis SO WHAT? haha i dont give a fuck, om någon kallar mig hora, så vet jag själv att jag inte är det. Säger någon att jag är ful så garvar jag bara åt det för jag vet att jag inte är det. Fjortis? haha hmm... jag gämnför mig bara med förut, då är jag fan långt ifrån fjortis.


Lär dig att inte ta åt dig, det finns bara fördelar med det:
- ditt självförtroende stiger
- du blir starkare som person
- du mår bättre
- Det märks på dig



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0