FÖRLÅT

  2009-08-30 / 22:38:21 / emelie englund /
Hej alla sötnosar. Förlåt för jätte dålig uppdatering !

Jag och Alle drog till centrum för att byta en grej jag köpt. Så vi stack in och gjorde det, sen tog vi en tripp till Sandys och köpte en latte igen, snackade lite om det som behövdes och sådär. Sen drog vi mot hemmet och satte oss på ett berg och chillade, pratade ut om det lilla tjaffset vi tidigare idag haft. Sen drog vi och mötte Elin, tog en burgare på Donken och sen drog jag mig hemmåt.

Alexandra följde med mig hem och hjälpte mig med Fysiken jag inte kan alls. Men jag fick tips och hon hjälpte mig med två sidor så jag hoppas jag kan någonting nu iallafall :) Sen har jag bara tänkt på allting, jag kommer få min PMS nu så jag är så jävla känslig, gråter för minsta lilla och tänker tillbaka på allting som hänt i mitt liv. Det är så mycket ni inte vet mina kära readers !


Jag&Alle har en kaffetandborste, det värsta som finns är ju att lukta kaffe?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0