im alive babes

  2009-08-06 / 23:23:23 / emelie englund /

Hejsan, allt är super duper bra, jag lever . Lite snabbt om dagana här uppe/nere i Värmland.

Tisdag: Åkte vi till Karlstad och bodde hos Eva (en släktning) och åt jätte god mat bev uppätna av mygg. Jagoch Malin sov i ett rum där vi låg och snackade massor,pratade i telefon och mös! På morgonen å vi frukost och fortsatte mot Sunne där vi bor nu.

Onsdag: Åkte vi till ett vattenland och badade och solade, åt massa godis och vi allihopp brände oss. Malin vågade åka "Frittfall" som åkte rakt ner. Jag vågade inte men jag åkte alt annat :) De va jätte mysigt. Någrasmå skitungar började skvätta vatten och glo på oss så jag va tvugen att fråga henne vad hon glodde på.Då blev hon så jävla tyst och kollade ner, sen blev det massa konflikter och shit, men skitsamma. Sen kom vi på att det faktist va Wilmas (min sysling) kompisarså självklart åkte dom med och badade och sånt dagen efter. Lite kul faktist !

Torsdag: Då vaknade vi upp här i Sunne hos Henrik&Camilla. Åt frukost och åkte till stranden, där badade vi och solade. Jag lyckades springa och min bikini gick önder så jag flashade nästan pattarna. Hahah! sen åkte vi hem och grillade, åt mat och åkte till Ica och köpte massa godis och skit.

Nu sitter jag och Malin vid datan och päronen i detta hus jobbar. Tjihooo !







VÄRLDENS BÄSTA !



Anonym

är ni typ ihop eller ? värsta kyssen :P

2009-08-07 @ 11:59:57
BREEZY

Hej!



Vi testar skönhetsprodukter, ger massa shoppingtips & har tävlingar. Ta jättegärna en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



Puss / alicia & tessie

2009-08-07 @ 12:10:00
URL: http://breezy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0