SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

  2009-08-23 / 21:41:10 / emelie englund /

hur gamla är dina syskon? :)

lillasyster: 1&ett halvt. lillebror: 3 snart storasyster: 16 snart

hur gammal är du?

jag är född 1995

vilken skola går du i?

Vendelsömalmsskolan

Blir du full när du e på fester, eller dricker du bara lite varje fest eller dricker du aldrig?

Nej jag blir inte full, smakar !

hur har ditt sommalov varit, och ska det bli kul att börja skolan igen:)?<3

Jag tycker det har varit rätt tråkigt, jag menar... vädret har inte vart bra, det har inte hänt speciellt mycket, men hyffsat bra tycke rjag väl, och kul? haha det måste vara den dummaste frågan, jag kommer gråta innan jag somnar inatt ! :|

Hej :)
Är du likadan i bloggen som irl, t.ex. personlighet ? :)
Älskar din blogg !
Hejhopp, mja... det beror på. Grejen är den att jag är väldigt "bitchig" om någon kollar på mig utan att säga någonting, men kommer en läsare fram och pratar så är jag trevlig ;) Va kul, gla djag blir, puss
1. vilka bloggar läser du?
2. Skulle du slå ner en pensionär för 10.000
3. Varför la diu ner din gaml blogg?
4. hur många unika besökare om dan har du?
5. tycker du om twilight?
1. Mina vänners och dom "kända"
2. Haha vilke fråga, nej det skulle jag absolut inte gjort !
3. JAG? det va inte jag, min mamma... och svaret kommer aldeles strax !
4. mitt besöksrekord är 739 unika ;)
5. Mjo, det gör jag jag väl.


jag vet att du gick i svartbäcksskolan med amanda k och emma b emma w och några till saknar du nån? :)

Jag träffar/träffade fortfarande Emma w, Amanda K har jag inte så mycket kontakt med längre. Emma B pratar jag knappt med...

vad tycker du om att ha mens jag själv hatar det !

Haha vem tycker om det? Ni ska bara veta om mina humörsvängningar och "menshumör"

1.hur mkt väger du? ( angår igentligen nte mig men ändå )
2.vrf är du så fin ?
3. brukaer du må bra eller dåligt !

1. Vet faktist inte !
2. Tack så mycket va söt du e :)
3. Upp&Ner, jag har mina peridoder

1. Hur ser din drömkille ut?
2. Vad vill du bli när du blir vuxen?

1.Hmm... Ganska lång, muskler, brunbränt, blond/brunett, fina ögon. Vad mer kan man begära på utansidan?
2. Jag vet faktist inte, någontoing stort men skolan måste gå bra för att man ska komma långt så jag måste kämpa för att nå upp till målen jag har


Har du rökt ?
Sanningen stiger fram, ja jag har rökt

Dricker du alkohol? ( Svara ärligt )
Varför skulle jag inte svara ärligt för? jag smakar !


läser någon i din familj din blogg ?

Jag vet inte, min syster gör och kusin och sådär. Men mamma&pappa vet jag inte, har ju ny och vet int eom dom vet om det ;)

när du är med dina småsyskon eller andra småbarn, vad brukar du hitta på då, typ kull, kurragöma xD haha aa sånt du vet :P

haha, nja jag brukar gå ut en stund, hoppa stundsmatta med min lillebror, kanske ut och springa, mysa framför tvn osv.

är du oskuld?
har du bra betyg?
hur känner du therese T ?
du ser mycket äldre ut puss:D

Ja jag är oskuld
nja det kan jag inte påstå. Inte överdrivet bra
Vi umgicks jätte mycket förut, men har inte pratat emd henne på länge nu :(
haha tack så mycket (a)

Är du oskuld?
Är det sant att du bara är 14 år?
Gillade du dinlåtsas mamma i början?
Är eddie din riktiga bror eller plusyskon, eller mamma /pappa eller baåda?

Får jag ställa en fråga till dig?
Läste du komentarerna innan du själv skrev? precis ovanför skrev någon samma fråga som du. stackare :)
Nej det är inte sant... jag är 13, mohahahah !
Ja absolut, jag kröp mellan henne och pappa och mös, har alltid tyckt om henne <3
Det är min halvbror, vi har samma mamma.

Hur många bsökare har du? ungefär svara nte olika

Mellan 400-700 ;)

brukar du onanera?
I have a privatelife tack :)


skulle du vilja pierca dig nånstans? isåfall vart:)
Jaaaaa, i naveln och tungan !



tsssss

du är ju inte alls oskuld, du och Lucas Lundberg har ju haft sex xD

2009-08-24 @ 15:21:17
Anonym

gick i vendelsömalm:) vilka lärare har du?

2009-08-24 @ 19:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0