my day in pictures

  2009-08-11 / 01:26:09 / emelie englund /
Idag, vad hände ?

Vi åkte först till Alle och hämtade kläder osm hon skulle ha till papsen, så gick vi med den där jädrans bagen överallt, fast som tur va behövde vi bara gå 3 minuter till tvillingarna Pisano och chilla lite där, åt bullar och drack saft ;) Mackan kom efter ett tag och då gick vi ut, tog bussen till Haninge centrum där vi tärffade på massa folk, 10 minuter senare tog jag bussen hem. Och nu sitte jag här, as usual ! Det är min dag ungifär. Hoppas ni haft det super ;)

Alle med sin feta väska

Lilla jag i Haninge Cetrum i väntan på bussen

Ohhh, kärlek, haha ;)

Mackan & simoooon

Simon langar posen

Alexandra

Mackan, Gentlemannen himself


Anonym

vart köpte du den väskan?

2009-08-11 @ 09:38:20
emelie

vilken av dom ?

2009-08-11 @ 19:48:11
URL: http://eemsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0