party

  2009-08-09 / 00:57:16 / emelie englund /
Im home bitches.

Först åkte vi till Elin, satt och chilla där. Sen åkte vi vidare till Micke på fest, jag fick min efterlängtade sko och så träffade vi massa folk där. Grrr... haha ! ;) Har inte så mycket mer att berätta.

Pratade nyss med världens bästa Alexandra min biigsiiz, love u honeybunny ! Ska sätta på mig mjukiskläder, gud så mysigt, godispåsen är framme också, funtar på om jag ska sitta här eller om jag ska sätta på en rulle. hmm... aja ska bestämma mig, här kommer någon enstaka bild från ikväll. puss

Sexy mother fuckers :)


e

haha du blev fan utsländg där ifrån typ 20 ggr

2009-08-09 @ 10:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0