i need i need...

  2009-08-17 / 17:08:27 / emelie englund /

JAG ÄR SÅ JÄDRANS IRRITERAD, min USB-sladd är hos Alexandra, så jag kan inte ladda in bilderna från igår, jag kan inte lägga in dagens plagg heller, jag kan inte leka lite ego, gud my life is over !!

Ikväll har jag planerat med än 1 grej&jag vet inte vilket av dom allihoppa jag ska välja, jag vet inte va jagg aka ha på mig, jag vet int enär jag ska va klarfixad. Herregud jag har panik :o Vad är det här för någonting ? Bläää, jag måste shoppa men jag kan inte göra det för det är typ 8 pers som fyller år i bara september och oktober, och jag skiter inte pengar tyvärr.


 Skärp
 Tunikor&bas linnen
 Klackskor&gympaskor (dom blev svarta på the voice)
 BH&strumpor
 Snygga party toppar




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0