SVAR PÅ ERA FRÅGOR

  2009-08-08 / 18:58:56 / emelie englund /
Postat av: emma

hur klär sig en snobbig tjej?
sv: ja du, i mina ögon: bara märkeskläder !


Postat av: clara

är du singel? :)

sv: Yes im

Postat av: w

Ska du satsa på skolan nu ?
Hur gammla är dina föräldrar ?
Hur ska du ha ditt nya rum ?
BH, jeans och tröj storlek ?

sv: ja det ska jag göra, ska kämpa som fan ;)
pappa: 41 mamma: 38 (snart) lossasmamma: 25 (snart) lossaspappa: 40 (snart)
Jag vet faktist inte än ;)
BH: 75 C
jeans: 25 oftast
tröjor: S

Postat av: m

Vilken är din favorit affär ?

sv: herrgud, det är svårt, men Gina är ju en favorit ;)

Postat av:

Vad heter din bästavän ?
Umgås du med Elin Breime , Elin Boström , Elin Hultman fortfarande ?
Är du kompis med Elin Sörell ?
Bråkar du med Elin Breime , lr har du gjort det ?
Om jaa , varför ?
PS JAG ÄLSKAR DIN BLOGG !!!

sv: jag kan inte säga att jag direkt har någon bästavän, men Elin Torsler är väldigt betydelsefull för mig
ja det gör jag, hela bunten ;)
Nej absolut inte
Ja det har jag gjort, av många anledningar.
Vad kul att du tycker om den :) <3


Postat av: linda

Hur länge har du bloggat?
Hur är du i verkligheten?
Vilka mindre bloggar läser du, ange gärna adress.
Puuuss

sv: jag har haft 4 bloggar under ungifär 2(?) års tid ;)
Haha folk tycker jag är bitchig och uppkäftig dryg och iskall, men jag tycker jag är trevlig :D

www.elintorsler.blogg.se www.mmalino.blogg.se www.elinhultman.blogg.se www.elinuknow.blogg.se

Postat av:

Varför ska ni flyta?
Har du bra betyg iskolan?
tycker du att du får bra hjälp av lärarna iskolan?

sv: för vi vill det :) vi har bott i det här huset i aldeles för många år (17)
mja, helt okej !
nej absolut inte, inte den hjälp jag behöver iallafall !


Postat av: sofia

några tips för att få många besökare ?
Är du nöjd med ditt liv?
När började du att blogga?
Vem vet nästan allt om dig?
Älskar din blogg !

sv: uppdatera ofta, komentera bloggar, lägg in bilder :)
mja, kan inte klaga.
för ungifär 2 år sen.
min världsbäta kusin, malin englund <3
Va kuuul sötnos !

Postat av: hanna

vart va du i värmland ?
är du oskuld?
vad har du för sko storlek?
kan inte du lägga ut en bild på dej i plattat hår utan löshår?
Puss!

sv: Sunne mest
ja det är jag
36
Det har jag gjort flera gånger men självklart kan jag göra det igen ;)
kramkram


Postat av: sofie

du hade ju en lite större mage förut asså den var absolut inte tjock, men nu har du en mindre mage. HUr fick du det? fick du det av att inte äta och bara träna som du sa?
älskar din blogg btw

sv: haha jag har inte gjort speciellt mycket, tränar lika lite men har slutat äta så mycket ! ;)

Postat av: sofie

glömde fråga. Varför böt du blogg namn? :)

sv: För min mamma tog bort min förra blogg -.-

Postat av: Louise

älskar din blogg emelie :)
eeh nu kommer lite frågor :P

1. favorit film?
2. bästavän ?
3. har en läsare någon gång kommit fram till dig och sagt att din blogg är bra , alltså någon du inte känner :P ?
4. favorit serie , asso på tv ?
ha det bra kram ! :) <33
sv: Va kul gumman !
1. Vet faktist inte riktigt, jag älskar kärleksfilmer där man får tårar, underbart !
2. Kallar ingen för bästavän längre
3. japp det har hänt ;)
4. Kollar knappt på tv. Har inte tid :P
tack du med !


Postat av: Louise

ojustee en till fråga :P
dem här ''bullarna'' asso toffsar på huvet :P hur gör du dom mina blir helt cp :P haha kanske lite konstig fråga men jag behöver veta lix :P för jag fattar inte hur man gör ... hahah jag gör det komplicerat på ngt konstig sett , hahha nu lägger jag av , värsta konstiga frågan men need an answer :) <33 kram :P <3

sv: haha hur ska jag förklara? MAn bara gör något kul och så blir det bra :D puss

Postat av: anna

hur kan man göra för att bli nöjd med sig själv,
sitt utseende, sin kropp osv?

sv: Ska ta upp det i ett inläägg nrä ag har tid, PÅMINN MIG !

Postat av:

brukar du pulla? :)

sv: oh ja, varje dag, ibland smiter jag in på toan i skolan och myserr med mig själv.
IDIOT, vilken fråga ?!?!?!?

Postat av:

vart har du köpt dom där jeansen du har på bilden? :)<3

sv: Gina Tricot :D

Postat av: Evelinn

Vart har du köpt din rosa "jacka" älskar den ^^

sv: vist är den snygg, hihi. JC på barnavdelningen :)

Postat av:

vart har du köp dina solbrilor som har vita ränder på sidorna? :D
sv: En gång för alla, GINA TRICOT !

Bild utan hårförlängning. Vacker va? ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0