DET FÖRSTA JAG GÖR NÄR JAG GÅR IN PÅ DATAN

  2009-12-10 / 20:24:42 / /

Är inte att blogga, hmm... det viste ni inte va ? ;)
 Läsa bloggar
 Lägga in bilder från kamera (om jag har tagit några under dagen)
 Logga in på msn, facebook och bloggen
 Blogga och läser komentarer


egentligen, det sista jag gör är att blogga, och första att läsa bloggar. Vet inte varför, men jag har mina dagar då jag ibland skriver sjuuukt många inlägg, och vissa dagar har jag varken, tid, ork och järnsläpp. Kan helt plötsligt få panik för att jag inte vet vad jag ska skriva. Ändring på det ! Dags att börja uppdatera mera Emelie ;)



nathalieh

bra blogg!

ngra roliga planer för helgen? :)

2009-12-10 @ 20:36:12
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/
Anonym

hej, jag vill bara säga att ja tycker om din blogg väldigt mycket och ja börja läsa den genom ett video inlägg från dig där du typ ''leker'' fjortis:) och ja bah shit vilken fin tjej sen så hitta ja din blogg och sen dess har ja läst din blogg, kollar varje dag och ahh, jag tycker att du borde tjäna pengar på din blogg dock :) hihi, ville bara säga det !

2009-12-10 @ 20:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0