SVAR PÅ FRÅGOR

  2009-12-02 / 22:03:34 / frågestund /
Är det svårt att "bygga" egna naglar som du gör, och blir dina egna naglar inte förstörda av det? Har kompisar som fått helt mjuka och bubbliga naglar efter att dom gjort det? älskar din blogg. Jo dom blir rätt förstorda, limmet fastnar på nageln och i och med att man måste fila ner kanten (ni fattar säkert ingenting) så filar man på sin egna nagel också.vad är din favoritklädsel & skor ? :) älskar din blogg emelie ! Tack så mycket, jag tror inte att jag har någon favorit just nu ! Kan inte du åka å hälsa på i Göteborg någon dag? äälskar din blogg verkligen<3(; Haha är du så in love with me? haha skoja bara, nja det känns lite sådär va? ;) beskriv dig själv med 5 ord! Omtänksam, egotrippad, envis, glad, söt. Hur är du som person? Som jag har sagt förut, många människor tolkar mig som en bitch vilket jag inte blir förvånad över, den människan som tittar på mig får en blick tillbaka hah whats the big deal? Känner du mig är jag väldigt omtänksam, vill att alla ska må bra runt omkring mig. Kan du göra en sminkvideo? Aa någon gång ! Kan du lägga ut hårprodukter du brukar använda? Ja vist kan jag göra det, det kommer när det kommer, va uttålig :) varför gjorde elin hultman slut med dennis? Tror du på fullaste allvar att JAG ska berätta det inför alla mina läsare? Tror inte att varken Dennis eller Elin skulle uppskatta det och det är fan inte okej, vill hon berätta det så får hon göra det själv ! Älskar dig mig lika mycket som jag älskar dig?:D <3 Nej... JAG ÄLSKAR DIG MER BÄSTASTE ELIN :D <33331.Vad kommer du att önska dig i julklapp utav dina föräldrar ? Jag vet inte riktigt, mest presentkort, pengar, lite skönhetsgrejer, osv. Kläder springer jag hellre och köper. Pengar är jävligt bra att önska sig i och med att det är grymt med julrea efter jul ;) 2.Kan du inte visa i ett inlägg med bilder hur du sminkar dig , och sminktips på fina sminkningar ? du sminkar dig så fint! :D Fortfarande så kommer det när det kommer, jag har inte tid att stå och ta bild eller filma det jag gör på mornarna, hoppas ni förstår ! Tacktack :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0