LOVE IS HARD

  2009-12-03 / 20:09:29 / emelie englund /

tjejen: hej
killen: äntligen , jag har väntat riktigt länge nu!
tjejen: vill du att jag ska gå?
killen: nej , var har du fått det ifrån? bara tanken får mig att må dåligt ..
tjejen: älskar du mig?
killen: självklart, alla tider på dygnet!
tjejen: har du bedragit mig någon gång?
killen: nej, aldrig! varför frågar du ens?
tjejen: vill du kyssa mig?
killen: ja så fort jag får tillfälle till det.
tjejen: skulle du någonsin slå mig?
killen: är du galen? du känner mig väl?
tjejen: kan jag lita på dig?
killen: ja älskling
tjejen: älskling

Efter killen tröttnat på tjejen, läs nerifrån och upp !



Anonym

har du och johan nå problem eller så? alltså i ert förhållande , för det verkar som de när du skriver såna där texter osv

2009-12-03 @ 20:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0