MITT HJÄRTA

  2009-12-24 / 03:54:20 / /


Jag vet inte vad jag ska säga, Romina Cau...
När du behöver mig kommer jag redan vara där.
Och när alla andra svek var det du som stog kvar ,
Du berättade för mig hur jävla värdefull jag är. Håll
min hand när allting faller,du är det finaste jag vet,
Det finaste jag har, kan inte ge dig allt du önskar
men du vet att jag vill. Du är värd så mycket
mer men jag är inte tillräckligt stark till att
stå upp för dig. Mitt hjärta, du kom in i mitt liv
efter några år igen och vi fastnade direkt. Du är min nästan 
enda men absolut bästa äkta vän, fyfan jag älskar dig älskling ! <3



Anonym

du förtjänar inte romina! hon är tusen ggr bättre än dig!

2009-12-24 @ 11:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0