NÅGRA SVAR PÅ ERA FRÅGOR

  2009-12-18 / 11:37:55 / frågestund /
har du blivit med barn någon gång? Nej När du tar brun utan sol, stinker du det dagen efter? Isånna fall om du inte gör det, kan du ge mig tips. Eller tips på andra brun utan sol produkter som man inte stinker bus av? Jättesnällt om du kunde hjälpa mig, behöver verkligen hjälp :) Ja det är klart man stinker, det fint brunutansol med parfum men man luktar ändå, mina tips till dig är att tvätta händerna noggrant så att du inte luktar på händerna och sen dagen efter kan du smörja in dig med någon god lotion (utan brunutansol) är du 94 elr 95? Jag är 95:a. tycker du att facebook är kul ?<3 Mja, det funkar väl ;) har du något bra/fiffigt skönhetstips typ? :) Jag brukar skriva några tips ibland, kan börja skriva mer ! känner du nån från söderbymalmskolan? Ja isåfall vilka? Jag känner en hel del, men det är inte några jag umgås med sådär mycket direkt ! tycker du om rominas kille? asså som person bara. Jag känner honom inte så kan inte dömma ! vilket land kommer romina ifrån? Hon är halv italienare ;) varför bråkar du och elin sörell? Jag kan inte påstå att vi bråkar längre. Och hade vi gjort det är hade det vart min ensak och mitt problem. vad har du för betyg i alla ämnen? Förhoppningsvis har jag iallafall G i alla ämnen och något/några VG :D har du funderat på gymnasium? Nej men jag vill helst gå i stan, YBC i Nacka går min syster i och är en väldigt bra skola, men det krävs mycket tid och höga poäng !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0