SUNGLASSES

  2009-12-18 / 00:18:42 / emelie englund /


Jag älskar mina solglasögon, ska aldrog slänga dom, tappar jag dom, går dom sönder eller något annat tar jag mitt liv. På riktigt !! När jag hittade dom i min byrålåda så vill jag ha sommar, jag vill gå i kortbyxor och ett linne, alltså väldigt lättklätt, jag vill ligga med mina vänner och pojkvännen på stranden, senare på kvällen dra ut och grilla. Fyfan vad mysigt, jag vill spola tillbaka tiden, eller nej fram. Jag vill ha min pojkvän, dom vännerna jag har nu och allt det underbara. Jag älskar min omgivning (mina nära) så underbart.

Aa shiit... Från "jag älskar min solglasögon" till typ, hm... dramatiskt? nejnej, jag dagdrömmer bara.



tove söderström

du skriver verkligen inte som ett 95a alltså.

haha vilken komplimang.... nejmen sättet du skriver på får dig att verka mycket mycket äldre :)

2009-12-18 @ 13:21:58
URL: http://tovuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0