SVAR PÅ FRÅGOR DEL 1

  2009-12-08 / 21:10:09 / frågestund /
Vart har du köpt roseterna du har i håret? Vissa har jag gjort själv och andra fanns på H&M dock int elängre tror jag ! börjar du att tröttna på att blogg än? :)asså då menar jag om de är tråkigt eller så.  Aa, jag funderar hela tiden på att lägga ner bloggen, men ångrar mig alltid. Har ett annat liv också. Hur gammal är du? Ja är 14 år. vart i haninge bor du? Jag bor i Svartbäcken och Lyckeby. visst e jag grym? :)<3 aa, men jag är grymmare :) Hej, vart har du köpt detdär nitarmbandet som du har under kategorin shopping ? :) Armbandet är från Punkt Shop. 1. Vart i Sthlm bor du? (har fått för mig att du bor där) Haninge. 2. favvocafé? ;) Sandys får jag nog ta och säga ! fin blogg :) Tackar. Vad tycker du om Anna Anka? Vet inte ens vem bruden är ? 1. Hur länge har du och johan varit tillsammans? 2 månader och 4 dagar för att vara exakt. 2. Har du & Elin Hultman varit kompisar länge? Ja det har vi, eller länge och länge. Det beror på hur länge "länge" är. i 3 år har vi kännt varandra. 3. Vart har du köpt den där tröjan med en stor smilies på? :) Den är från Cubus för länge sen ! jätte fin blogg! du är så himla vacker!! <3 Tack, vad glad jag blir ;) Vilket lag håller du på ? :) Djurgården såklart ! Är inget jätte fan, har bara fått för mig att jag ska hålla på DIF. har nån av dina närmsta gått bakom ryggen på dig? Aa, väldigt många !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0