SVAR PÅ FRÅGORNA

  2009-12-13 / 19:34:29 / frågestund /
Vad önskar du dig mest i julklapp ? ;)<333
Jag vet inte, presentkort, pengar, kläder, smink, skönhetsgrejer, klockor osv.
hur många läsare har du ungefär :)?
Det är olika, mitt besöksrekord är på 1700 unika ;)
tips på en bra julklapp man kan ge bort till någon, vem som helst.?
Tjejkompis: smycken, kläder, smink, girlstuff you know !
Killkompis: parfum, t-shirt, någon snygg ring.
Mamma: Ett fint klädesplagg eller något till hemmet?
Pappa: Strumpor, haha !
tips på en bra tjejparfym som luktar gott?
Britney Spears, Paris Hilton, DKNY, Ralph Lauren
du kommer väl göra fler videoinlägg och oftare ? (a)
Det får vi se ;)
tycker du om ostbågar ?
Oh ja
gillar du az/dc ?
Que ?!
Har du godsedjur?
Har bara en me to you nalle från pojkvännen
skulle du någonsin knarka ?
Aldrig, det är något jag verklgien står emot, rökt och druckit har jag gjort. Knark är bajs ! BLÄÄÄ
jag vf har du slutat umgås med alle ?
Hah, ja du.. inget jag tar upp här. Pratar heller inte om henne med andra folk, vilket hon verkar göra
och va ska man använda för att håret inte blir slitet
Serum, all sorts serum, klipp det och börja med silikondroppar, skydd mot fön&platttångar.
tkr väldigt mkt om din blogg , otroligt söt
Tack så mycket <3
Kan du inte visa några bilder på din familj? :)
Det kommer när det kommer !
hejsan! Jag har sett att din pappas tjej är rätt så ung, hur gammal är hon och hur gammal är din pappa? vad tycker du om henne?
Det är en stor ålderskillnad mellan dom. Jag tycker om henne otroligt mycket, hon är som en extra mamma för mig (såklart) och vi pratar alltid om allting.
ÄLSKAR DIN BLOGG <3
Då är vi två ;)
Hur mycket är din mobil räkning på ?
Jag har inte abonemang.
vad har du köpt din klocka& hur mkt kosta den? :) <3
Om du menar den vita, stora så finns den på Ur&Penn för bara 199 just nu !


SNÄLLA!

SNÄLLA SVARA PÅ VART DU HAR KÖPT DIN HÅRFÖRLÄGNING OXÅ?

OCH HUR Man SKA SKÖTA OM DEN BRA !

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA!

2009-12-14 @ 21:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0