TO SCHOOL

  2009-12-10 / 07:37:36 / emelie englund /
God morgon, jag har precis vaknat. Är helt slut, fick endast 5 timmars sömn eftersom jag satt coh snackade med Romina om allting, det behövdes verkligen ! Tack gumman. När jag väl somnade så sov jag oroligt hela natten så jag vaknade ett par gånger. Men iallafall nu är jag uppe och har precis satt på mig mjukiskläder eftersom vi har gymnastik första lektionen. Dock får ni inte se outfit på mina stooooora mjukisbyxor och min mysiga Sälen tröja, feel the pain :)

Lång skoldag idag också, åker vidare och möter Elin för att prata. Sen åker jag antagligen hem, och laddar upp för fredagen. Eller vad säger ni ? ;) Malin kommar snart så jag borde nog göra mig klar så vi kommer i tid till skolan ! Ha en bra dag bitches <3


Linda

super fin header:)

allt bra+

2009-12-10 @ 12:53:33
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0