BLEKINGE

  2009-07-26 / 09:54:39 / emelie englund /

Idag mina vänner åker jag till det härliga och minst händelsrika stället (tror jag) på denna jord, Nämligen Blekinge. Där kommer jag vara en vecka frammåt med min pappa, lossas mamma och lillasyster. Vi kommer bo hos Zandras (lossas mamma) föräldrar i deras hemtrevliga lilla stuga där dom förmodligen har en liten dator till mig ? :) Haha jaja dom brukar ha det så vi får se.


Sen på lördag nästa vecka så är det bröllop som gäller och då ska jag ha min rosa klänning (som finns några inlägg ner) och ett par vita klackskor. Ska se till så att kamera och USB kabeln är med så ni får lite bilder att kolla på ;)



Anonym

vilka ska gifta sig?:)

2009-07-26 @ 15:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0