fråga/svar - hår

  2009-07-29 / 20:18:40 / emelie englund /
Postat av: Rebecca

Hej gumman, jag undrar bara, - Hur får du din hårförlänging att se så himla verklig ut. Mitt har blivit ganska torrt även om jag bara tvättar den med balsam. Har du något tips? skulle vara jätte tacksam. Puss&Kram <3

Hej raring, jag behandlar mitt hår väldigt noggrant, att tvätta det för ofta är inte speciellt bra. Hur jag sätter i det ska jag visa dig när jag kommer hem. det är så att jag på ett speciallt sätt, som jag ingen annan gör, haha Elin Bosan, you know what I mean, eller hur ? ;) kisses 



Rebecca

tack så jätte mycket hjärtat :)<3

2009-07-29 @ 20:21:38
elin

såklart ja gör emie gull :) hah <3

2009-07-29 @ 21:03:20
URL: http://elinuknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0