im all yours

  2009-07-25 / 21:31:51 / emelie englund /
Heeeeeej babes, jag har precis käkat grillat med familjen plus min älskade faster Ullis. Sen glodde vi Sommarkrysset där våran baby MÅNS va med, ååååååh han är så jääävla snygg !

Jag skulle egentligen ut idag, träffa lite folk men ångrade mig när regnet rasade ner för en liten stund sen. Istället blir det hemma kväll med lossasmamma & faster. (pappa jobbar natt idag) Men nu ska jag va lite social. Vi hörs senare babes <3

Emma & jag


Emelie

Mjapp! :) haha, härligt du!

hmm.. nej, faktiskt inte. eller jo, fast mysigt vet jag inte. men jag ska prata med min kärlek om en stund :* haha, bor i sthlm, han i skåne, så, ja. jag är ju skåning, men pappa drog hit mig, haha! saknar allt där nere. vart kommer du ifrån?

ska du göra något mysigt ikväll? haha <:

2009-07-25 @ 21:36:22
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0