IM BACK

  2009-07-23 / 17:55:01 / emelie englund /
Med en sjukt ful design, men jag orkar faktist inte just nu.

GUD va skönt att vara tillbaka, hoppas man får ha kvar denna blogg då ? haha som vissa utav er vet så tog min mamma bort min andra för att hon kom på mig. Vad som hände behöver ni alla inte veta tycker jag.

Det har varit jobbigt men ändå jävligt skönt att få ta en paus från allting, bara ta det lugnt och ta hand om sig själv, vist jag har haft utegångsförbud och sånt där, men då va det familjen som gällde lixom. Man hinner med så mycket, för bloggen va väldigt viktig för mig. Det blev som ett behov, precis som allt annat ! Men now im back :)


viktor

äntligen Emelie ! :D haha <3

2009-07-23 @ 21:50:03
URL: http://emmaniilssons.blogg.se/
Anonym

vad menar du med " min mamma kom på mig" du skrev väl inget dumt i din blogg så?

kan du inte bara berätta lite om vad som hände.?



Du har en jättebra blogg måste jag säga,:)

Hoppas att det går bra i skolan för dig:)



2009-08-19 @ 20:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0