im the king

  2009-07-29 / 18:10:31 / emelie englund /
Usch jag känner mig verdelös. ska verkligen blogga som en tok när jag kommer hem darlingts jag är super glad att statistiken nästan blivit lika hög som den förra. Jag menar, jag har inte gjort speciellt mycket "reklam" om att jag startat en ny, only facebook&playahead ! Im so good :D
 
När jag komer hem kommer det bli alla sorters inlägg bland annat: HISS&DISS, veckans blogg, frågestund, det här händer emelie, emelie tipsar, skönhetstips, hur man får det vackra hårsvallet, osv.

Jag har inte riktigt tid till att sitta här och skriva sjukt långa inlägg och ta hem massa bilder från google och sådär. Det gäller att va social när man är här eftersom jag bara är det en gång om året (?)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0