jag är riktigt risig ! (i håret)

  2009-07-26 / 12:10:42 / emelie englund /
Nu har jag duschat, kände mig så ofräsch. Och självklart är mitt hår sådär ljuvligt och underbart stort och risigt som det alltid blir när jag duschat (bläää) det ser så himla ovårdat ut, okej det är det ! Men inte dåligt så som det ser ut efter mitt hår vart blött. Men jag får platta det när vi kommer fram eller något ! ;)

Headset har jag fixat nu, lånade pappas.

Nej men nu ska jag hjälpa till där nere & sen tror jag att vi åker snart ? Kanske mobilbloggar på vägen och säger att jag lever. Eller så hörs vi imorgon eller ikväll. Det fins några alternativ :) hahah !

Here you have it, tagen för 2 minuter sen. VACKERT ? *naat*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0