Babyyyyyyyyyyyy

  2009-07-24 / 15:33:44 / emelie englund /
Hej hopp mina vänner, nu är jag hemma hos mamma. Vickie ska packa lite grejer för hon åker bort imorgon!

Jag fick min födelssedags present av min syster idag, grrr... horny things baby ;) Ni får se sen ! Sen köpte jag två tröjor. Är skit nöjd, vill ha lite färg i garderoben ;) Vi käka  lite smått & gick runt massor i butiker. Vi mötte även min Elin Pelin och prata lite, kanske ska träffa henne ikväll om jag får gå ut för pappa. Vi ska nämnligen städa hela huset idag för det är visning på söndag ! Så vi får se, åker även bort på söndag för er som inte viste, ska vara borta en vecka så jag vill träffa henne innan det. Mer om min lilla resa kommer sen !

Saknar mitt hår :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0