10 av frågorna

  2009-11-29 / 23:40:37 / frågestund /
Inte dirket ngn fråga då men kan inte du ta kort på hur du bor haha, typ ditt vardagsrum, sovrum osv? jag har sett på vissa bilder, är jätte avensjuk du bor så fint ;) (drogar din blogg, den är sååå bra :D

Aaw vad sweet, självklart kan jag det, men inte just nu ! Påminn mig i veckan :)


Hej! fin blogg :) Min fråfa är; Vad har du för musik still?
Tack så mycket, ja du... det beror helt på vid vilket tillfälle, och på vilket humör jag är på.
house, party, hiphop, svenskhiphop, smooth. Helt olika ! men något jag inte tycker om är Rock .

hej!
photoshop fråga..
läste om den där klonstämpeln, och ville jätte gärna göra det, men jag hittade inte den :o har cs4, kanske inte har den funktionen?..
Så min fråga är, vart hittar man den :)
Klonstämpeln finns på sidan av PH och ser ut såhär:


Vart köpte du ringarna ifrån?
Du kan intr bara skriva "ringarna" jag har ingen aning om vilka !?

Hej! Jag undrar om du tycker att det är töntigt att ha en blogg när man är tio år? (är det)
Sjulle bli glad om du svara
Nej det är klart det inte är, dock är man väldigt liten och så. Och det beror helt på hur man uppför sig i bloggen alltså hur man skriver, vad man lägger in för bilder, vad inläggen handlar om osv. Men gör man det bra tycker jag bara att det är ballt ;)

vilken är den snyggaste manliga & kvinnliga kändisen?
Fortfarande så vet jag inte, haha har ingen koll på det där med kändisar, har inget intresse för det.


hej, jag tycker du verkar väldigt mogen för din ålder men jag vet inte, men det känns verkligen så! hur kommer det sig?
Du är inte den första som säger det, jag har oftast umgåtts med äldre, jag har blivit uppfostrad och insett att man inte kan vara en liten skitunge längre. Det är väl det ? ;) Tack iallafall.

vad använder du för smink?
Har lagt in det för ett tag sen ! Kolla bakåt i arkivet :)

Hm, okej jag kör på den klassiska:
Skrynklar du eller viker du toalettpappret? :)
Haha faktist så viker jag det ;)

har du fräknar?
Ja det har jag, dock får jag mer på somrarna men inte extremt mycket, lite charmigt sådär (a)



Dennis

Klonstämpeln finns i Cs4;) Du Kanske har engelsk version? Clone Stamp Tool med snabbknapp S tryck PÅ S Kvinna:D

2009-12-01 @ 00:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0