ALONE BIATCH

  2009-11-04 / 23:54:18 / emelie englund /

Pojken min har precis åkt hem. Vi möttes efter skolan och åkte till centrum för att kika lite. Sen köpte Johan godis och vi åkte hem till mig, låg inne på rummet och mös medans musiken spelades högt ! Vi tog en tripp till Mias och käkade för att hitta på något, det är j trotsallt våran 1 månadsdag idag, och sen hemmåt. Vi har bara legat i min säng och lyssnat på musik, pratat om både bra&dåliga saker. Jag älskar dig Johan. tack för att du ställer upp !



City

Svar: Nej, men om du har astma & sånt så maybe =)

2009-11-05 @ 00:18:37
URL: http://gatc.blogg.se/
Anonym

så söta :) ohhjälp din hand ser megastor ut på bilden om man tänker efter :D

2009-11-09 @ 23:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0