ÄNTLIGEN HEMMA

  2009-11-29 / 18:43:31 / emelie englund /
Som alla vet så är det MIN dag idag. Jag har mina skönhetsgrejer på plats och dschen skriker efter mig. Hade en jätte mysig dag från mrogon till natt igår. Så jävla underbara människor.

Först åkte jag Elin Torsler och Romina till "tjejmässan" som var i Handen. Där skulle Romina jobba så vi gick runt och jag blev sminkad t.ex, jag gjorde en grej till min pojkvän (höhö) och dessutom gjorde jag en tröja. Tjiho så jävla ball. Ni får se den sen ;) Sen vann vi en Goodiebag som vi blev jävligt besvikna på btw.. menmen !



elin,

jag såg dig på tjejmessan :)

2009-11-29 @ 19:57:27
URL: http://loveshiine.blogg.se/
Anonym

vad var det i goodiebagen? :)

2009-11-29 @ 22:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0