BABYBO

  2009-11-09 / 19:40:36 / emelie englund /
Hej alla gullungar, imorse gick jag till skola som vanligt. Jobbig dag men det gick ändå rätt okej. Dirket efter jag slutat va Johan i skolan så jag träffade han en stund, vi satt på Mias jag käkade pizzasalad och johan en pommes som sen blev våran. haha ! Runt halv 6 kom syster och mötte mig, vi köpte med oss lite godis och gick tillsammans hem.

Sitter nu i sängen, pratade nyss med min skitunge till pojkvän och han är på G till mig. Börjar 12:15 imorgon så jag får sovsällskap ikväll :) love yah.


jäjkööb

sv; Ingen aning, avensjuka kanske? Men såg på dina videobloggar också, typ sånna kommentarer lixom :P haha tycker bara de är kul att läsa dom haha!

2009-11-09 @ 20:57:18
URL: http://jeckuub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0