BEHÅLL GLÖDEN

  2009-11-17 / 01:04:06 / /

Sitter här och funderar på allt jag gjort i mitt liv, en hel del festande, har varit riktigt full en gång, jag har rökt och så vidare. Det är inget jag ångrar, eller vist att jag rökt en lång period får jag väl ångra men att jag vart full är inget jag ångrar förutom att det blev för mycket. Det är lixom något alla tonåringar gör någongång i livet, det har våra föräldrar också gjort. Plus att man lär sig efter den här fyllan (det gjorde jag iallafall)

Jag är inte en sån som dricker, kan uttrycka mig själv som en nykterist faktist, vist kan det hända att jag smakar något på fest, men aldrig så att jag blir full. Hellre tar jag hand om fulla människor och kommer ihåg gårdagen när man vaknar upp på morgonen därpå, slipper denna "bakisdag" och mår bra istället.

Jag står faktist emot grupptryck vilket jag inte gjorde förut, jag började röka pågrundav grupptryck, sen rökte jag för att döva det onda och för att få denna kick, efter ett tag försvinner denna kick och jag började röka regelbundet, kan inte säga hur mycket jag rökte. Det är inte nödvändigt ! Man fastnar tillslut och det blir svårt att sluta. Nu kämpar jag och min pojkvän med att sluta och det går bra faktist. Det är lättare att sluta med någon man tycker om ska jag bara meddela !

Ciggaretter kostar bara pengar, man får dålig kondition, folk dör tillslut, astma, sämre lungor, gift osv. Ni suger faktist i er Aceton, det är hemskt egentligen !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0