DEL 1

  2009-11-15 / 21:55:53 / frågestund /
vilken film såg du på bio? =)
Paranormal Activity

1.har johan nån blogg?
haha nej inte dirket ;)
2.kommer du alltid älska johan vad som än händer?
Aa, en gång älskad - alltid älskad
3.vem litar du på upp till 100%
Jag vet inte om jag kan säga att jag litar på någon upp till 100 %
4.Vem är din allrabästavän?
Elin Hultman och Malin Englund faktist.
5.älskar du din blogg?;P
OM jag gör? den är ju bäst asså :) haha skämt och sido
Kram & Puss,
jag älskar din blogg emelie, den är bäst !
Tack vad glad jag blir :)

vad tycker du man ska göra om man börjar tvivla på sin kille?
Det beror på vad man börjar tvivla på hos honom, känns det inte bra så berätta det och ta en paus eller gör slut om du klarar av det.
kan du skriva ett inlägg o visa hur du sminkar dig,
(du sminkar dig grymt fint!)
Tack så mycket, jo det ska jag göra nästa vecka då jag har systemkamera ;)

hur gammal var du nrä du tog ditt första bloss?
Vet inte om jag ska svara på det, det va för länge sen.
älsakr du dig själv ?
Älska och älska, jag tycker om mig själv precis som jag är, men älska är nog steget högre.
vilken mobil har du ?
En Sony Ericsson T700
om du var tvungen att tatuera in någons namn på¨dig vilken skulle dte bli ? och varför?
mitt egna såklart, det skulle nog blivit på handleden eller foten !
blir det dricka på emmas fest?
Nej
festar du varje helg ?
Festar? beror på vad du menar med det, jag går inte på fest lika ofta nu som jag gjorde förut, nu har jag pojkvän och vi träffar folk ibland, men dricker gör jag inte ;)
puss älskar din blogg kollar den tyå 20 gånger per dag:D <33
Tack vad glad jag blir, keep read min lilla trogna läsare !

tänkt nått på videoinlägg kanske ? (a)
Jaja, det kommer när det kommer (a)

hur är du som person? =)
Jag ser mig själv som glad, sprallig, snäll, omtänksam och väldigt gullig, tar alltid hand om dom som vill ha hjälp och så, skulle du se mig på stan kankse jag verkar vara en liten bitch, men nope im not ! (om det inte behövs såklart)

1. hur gammal är du?
Jag är 14 år, FORTFARANDE!
2. hur gammal är johan?
Han är 18 år, FORTFARANDE!
3. är du oskuld?
Nej, fortfarande!
4. hur länge har ni varit tsm?
Oh herregud, du är en ny jävel, har nog berättat om varenda fråga du ställt flera gånger. VI har varit tillsammans i 1 månad och 2 veckor idag!


1. vem litar du på upp till 100%?
Jag kan inte lita på någon till 100%
2. älskar du johan upp till 100%?
Ja såklart ?!
3. hur mycket älskar du malin från 1 till 100?
Men vafan är det för fråga? Klart jag älskar henne 100!?!?! människor aså...
älskar dig och din blogg<3333333

1. hur många unika besökare har du om dagen?
Runt 600-700/dag
2. vem är din absolut bästa vän, om du inte har flera;)
Elin&Malin, fortfarande!
3. är dennis o elin tsm :)
Nej du vet dom pussas bara lite ibland?! gosh, ja det är dom...
jag älskar din blogg emilie

1 läser du fokis nblogg?
aa ibland
2 vem är din idol
Som jag ser upp till? vill inte se upp till någon, jag är som jag är !
3 vad händer om johan dumpardig ?
Jag vet inte vad jag gör, sitter hemma och deppa, skiter i allt, mår dåligt, typ tar mitt liv :o eller göra allt för att få honom tillbaka...

Du ser gravid ut på din header bilb, e du det?
Haha, jag är 14 år gumman?!
Har du och J haft samlag?
hhaha, ja
Har du bra betyg i skolan?
Skapligt bra iallafall.
Har du någon Martin Å i din klass?
Nej

har du någonsin sugit av någon?
har du någonson tänkt på att sluta vara så nyfiken ? stackare :)

På bilden nedanför, är de sugmärke elr rivsår?
Älskar din blogg ! ?=) <3
Haha du är inte den första som frågar, det är sugmärken tror jag gjorde 8 st på hans hals (a)

tror du att du och johan kommer va tillsammans när du är 20 ?
Man kan ju alltid hoppas såklart :)


silje

digger deg, emelie!

2009-11-15 @ 22:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0