DIREKT FRÅN MITT HJÄRTA

  2009-11-10 / 23:33:55 / emelie englund /


Jag vet inte vad jag ska säga asså, du är världen för mig.


Vill bara att du ska veta att för mig är du den ända,
ett liv utan dig är som ett liv utan syre. Jag är så glad
för att du finns du är mitt liv. Du fångade mig,
du tog mig i din famn.
Nu är du mitt allt, och du har mig för evigt.

Jag minns första gången jag såg in i dina ögon, Då visste jag
att jag var kär. Jag sitter här idag och tänker på dig,
min lilla älskling, varje morron jag stiger upp,
varje kväll jag går och lägger mig, varje gång jag blundar,
varje gång jag ser mig om, ser jag ditt underbara ansikte framför mig,
och jag drömmer om dig, varje natt&Vill aldrig vakna upp.


Du är så jävla bra för mig, jag vet inte vart jag skulle stå idag om du inte fanns, inte på samma plats jag står nu, det är en sak som är säker. Jag vet att vi klarar allt tillsammans. Mamma nr2 har jag fått blivit till dig min lilla prins men du vet att det bara är för ditt eget bästa. Jag älskar dig över hela mitt hjärta. Mår du dåligt - mår jag dåligt, klarar inte av att se dig varken ledsen eller "down". Utan dig är jag ingenting, du är en som får mig att bli glad. Jag har gått igenom tårar och svek, men det jag känner nu är inget jag känt förr. Jag vet att det är bra för det här är en stark känsla som alltid kommer stanna kvar. Du ger mig hopp, du får mig att må bra, jag har kännt den känslan förr, men inte som idag. Du är speciell, inte som alla andra, du skiter i vad alla säger och du får mig att inte falla. Jag skulle gör vad som helst för dig för jag vet att du skulle göra vad som helst för mig. Du och jag ingenting kan skilja oss åt baby <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0