BÄSTASTE

  2009-11-17 / 00:12:33 / /

Har itne hunnit läsa igenom inlägget min lilla babe skrev här på bloggen förnst nu, har varit uppe i varv exakt hela dagen.

Tack gumman, tack för allt, jag vet inte hur mitt liv skulle vart om du inte funnits där när allt var som svårast. När jag föll ner, kom upp och föll igen. Då var det du som var the hero och drog upp mig, det ska du veta mitt lilla hjärta. Tack för att du alltid förstår mig och du ska veta att du är the one and only som gör det när det gäller vissa saker, vi har gått igenom ungifär samma saker i livet vilket gör mig både ledsen och glad för det är inte bara bra grejer vi gått igenom. Vi har krigat för det ena och det andra, vi har gråtit, vi har skrattat, vi har gjort allt i stortsätt, jag vill bara säga till dig att du är världes bästa Elin och jag älskar dig enormt !

Om du inte orkar - ska jag orka för dig !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0