FRÅGOR/SVAR

  2009-11-30 / 22:35:23 / frågestund /
Vad rekomenderar du för redigerings pogram till bilder. Finns det något gratis du brukar använda på nätet? :) Jag använder mig at Photoshop, inga andra gratis sidor, minns inte vad dom heter tyvärr ! Vadhar DU fö tips att få bloggen intressant, Vad för slagt bilder & vad ska man skriva om ? Inga sudiga och ointressanta bilder, skriv om något annat än vad du gör på dagarna, t.ex HISS/DISS, "visste du att" osv. Hur många har du haft sex med? 1. Vilken storlek har du på bh? 75 C snälla jag ganska rädd för att förlora min oskuld . förstår att det är privat men snälla skulle du inte bara kunna förklara om det gör ont och hur det känns liksom tack emelie för din blogg är superduper bra! Det är helt normalt, ska inte sitta och berätta detaljer, men din pojkvän ska acceptera om du inte vill eller något. Om ma säger såhär: ta det bara lugnt ! umgås du fortfarande med alle ignell? Nej Vilken skostorlek har du? 36. hur lång är du? jag är 158 ungifär. Har du haft många förhållanden? Aa hyffsat Var bor du? kraam älskar din blogg. Glad jag blir, jag bor i Haninge . vem vet allt om dig? Malin&Elin Hultman. är dina föräldrar skilda? Yes sen flera år tillbaka. har du nått syskon isf. visa en bild på den. Aa 3 stycken faktist, vadå visa bild på den? allvarligt, är det m min blogg eller din? herregud... hur lång är johan? Han är 175 cm.


ellinor

söta :)

2009-12-01 @ 18:33:14
URL: http://ellinorrandersson.blogg.se/
Cecilia

Det är helt otroligt vad ni är söta!

Jag älskar när du lägger ut bilder på er, ni är så otroligt fina tillsammans och man märker verkligen att du älskar honom :) Jag hade en kille för ett tag sen och det tog slut. Kärleken är hård ibland! <3

2009-12-01 @ 22:50:47
URL: http://kevees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0