GOD NATT BABES

  2009-11-04 / 00:53:33 / emelie englund /

Nu börjar ögonlocken åka neråt. Ska stänga ner datan och lässa mig i min sköna säng, ensam ! Jag och Johan har ju en månad idag. Tycker tiden har gått sjkt fort, minns fortfarande första gången vi träffades (eller träffades och träffades), när du skulle ha Alvedon. Eller ha och ha, haha egentligen inte ! Aja, jag älskar dig iallafall din lilla skit !

Imorgon ska vi iallafall fira lite genom att käka ute och sen hem till mig för att kolla på film och myyyysa. Så ni vet vart jag håller hus, men jag kommer antagligen uppdatera ändå så fort jag sätter mig vid datan ;) Men ni får ha det så bra och om det är någon nattuggla vaken med mig nu så borsta tänderna och lägg dig, säger jag !



Maja

du och johan är sååå söta tillsammans :D

grattis te en månad här om dagen :)

2009-11-05 @ 19:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0