HEAVEN

  2009-11-01 / 23:37:50 / musik /


Jag måste sätta den här låten som kvällens låt idag. Hörde den idag på väldigt lång tid och jag minns för flera flera år sedan en tjej som sjöng till sin pappa som dött i det här tornet den 11 september för några år sedan (minns inte vad det heter) och hon va så söt. Det var en annan text men den här melodin. Jag kommer ihåg att vi bodde på Valla och varje gång jag hörde den här låten så föll det tårar på min kind. Kunde knappt engelska men mamma satt och förklara vad hon sa och det va väldigt sorgligt och känsligt som fan !



tove söderström

Bryan Adams - Heaven

Så mycket bättre än det där remixskiten, faktiskt :)

2009-11-01 @ 23:56:18
URL: http://tovuss.blogg.se/
muki

jaha me get it now :)



sorry detta är typ min första besök på din blogg

2009-11-02 @ 00:07:26
URL: http://minbloggdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0