IM A BUSY GIRL

  2009-11-24 / 17:38:34 / emelie englund /

Snart är det dags för mig att sätta mig vid matbordet och bli serverad med god mat. Sen ska jag och mamma troligen fixa mitt rum och sådär, sist men inte minst kommer det roligaste: Plugga (ehm) Sa jag att jag hade mycket till nästa vecka? Om inte så säger jag det nu, är helt busy egentligen men ska försöka uppdatera så mycket jag kan.

Vet inte om det blir så mycket uppdatering senare i och med att jag har mycket att göra. Och ikväll måste jag lägga mig i tid och inte sitta uppe till halv 1 på kvällarna, så det är väl det jag ska göra ikväll. Men annars hörs vi imorgon ;)

Puss från mig till er



Anonym

at du tørr å legge ut ett sånnt bilde?! serr du ikke den stygge skillen?x)

2009-11-24 @ 18:29:21
jenna

gue va snygg header!

2009-11-24 @ 19:18:25
jenna

gue va snygg header! ;)

2009-11-24 @ 19:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0